ایم پی اے نیاز حسین خان گشکوری کا کہنا ہے کہ میری قوم میری محسن ہے  میں 

اور میری نسلیں تابعدار رہینگی


ایم پی اے نیازحسین خان گشکوری نے سوشل میڈیا پر پروگرام رابطہ میں انٹرویو دمیں ایک سوال کے جواب میں کہا کہ میری قوم کی محنت کی وجہ سے آج میں الیکشن جیتا ہوں اور میری قوم کے ہر نوجوان نے میری الیکشن کمپین میں اپنا بھرپور کردار ادا کیا ہے ۔میری گشکوری قوم کے ہر غریب نوجوان نے اپنی جیب سے پیسے لگائے ۔اور اور الیکشن میں اپنا بھرپور کردار ادا کیا ۔اس موقع پر ان کا کہنا تھا کہ میں اور میری نسلیں ہمیشہ اپنی گشکوری قوم کی بابعداد ررہینگی ۔انہوں گشکوری اتحاد کے چئیرمیں کجاشف ممتازگشکوری کے بارے میں کہا کہ کاشف کی گشکوری قوم کو اکٹھا کرنے میں اہم کردار ہے ۔کاشف کی خدمات کو نہیں بھلایا جاسکتا کاشف نے دن رات محنت کرکے گشکوری قوم کو اکٹھا کیا ہے اور اسی کی بدولت آج میں ایم پی اے بنا ہوں ۔میری قوم کے کسی نوجوان نے آج تک مجھے کوئی غلط بندے کی سفارش پر مجبور نہیں کیا ۔لیکن ایک بات میں واضح طور پر کہنا چاہتا ہوں کہ میری قوم مجھے سے اچھا کی امید تو لازمی کرے لیکن کسی بھی غلط میں ان کا ساتھ نہپیں دونگا ۔

ویڈیو دیکھنے کے لئے لنک پر کلک کریں اور مکمل ویڈیو دیکھیں ۔
https://bit.ly/357Gfh9